One step closer to these

HÅRVÅRDSPRODUKTER FRÅN BELLBOM

Publicerad 2013-06-18 14:49:03 i Allmänt

God morgon på er alla! Idag vaknade jag väldigt sent, somnade sent igår så hade nästan anat att detta skulle hända! Hur som helst, satt och bläddrade lite igenom hemsidor och hittade en sida såkallad 
Bellbox. Jag har som sagt precis färgat mitt hår chocolate brown och som ni alla vet så brukar håret bli väldigt slitet efter det. Men denna gång var det inte så! Mitt hår är till och med lenare än förr! Själva färgen heter chocolate brown men mitt hår blev mahoganyrött. Mina kompisar hade länge tjatat om att jag skulle passa i rött, men jag har aldrig vågat köra på något annat än brunt och svart! Denna gång skedde det av en slump och jag är super nöjd med både färgen och kvalitén! Nu är jag inne på Bellbox och letar schampo som skulle kunna bevara min hårfärg länge! Varje gång jag ska locka eller platta mitt hår så använder jag alltid hårskydd till det såklart! Trots att vissa tror att det inte hjälper så hjälper det till ca 65% med att skydda ditt hår! Har ni några tips så vill jag såklart höra! Men vad tycker ni om dessa under? Skulle jag kunna köpa något utav de?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela