One step closer to these

MONIER

Publicerad 2013-07-04 22:27:47 i Allmänt

Tjena tjena på er alla! Hoppas alla ni har det bra för jag själv mår inte så bra! Kan vara kallt, varmt och sedan kallt igen här i Sverige! Kan inte förklara hur mycket jag stör mig på vädret just för tillfället! 
När vi ändå snackar om väder tänkte jag idag prata om något helt annat just för att jag känner mig så annorlunda just nu! Jag såg en hemsida så kallad monier och de kan tydligen fixa allt som har med tak att göra! Jag har hört att de kan ordna suveräna resultat och eftersom det inte är första gången jag hör det så tänkte jag ta en titt in på den sidan. Jag har ju länge tjatat om att jag vill ha ett nytt och fint tak men håller på och sparar till det. Och nu när vi väl har råd så ska vi testa att jobba oss med monier. De verkar ha vackra, hållbara och naturliga materialer så nu kör vi på det! Har några av mina vänninor också hört från monier eller några okända läsare hört om dom så snälla kommentera nedan om era erfarenheter! Detta är ett stort steg och inom 2 månader kommer vi att börja med vårat tack! Sedan kommer vintern och då vill ingen av oss ut och jobba! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela